Emo on nyt vaihteeksi sekoillut, pyydän ymmärrystä, koska olen yhä edelleen jumissa täällä äidilläni, ja hulina on sen mukaista :) Eli siis en muistanut kysyä sähköpostiosoitettanne kyselylomakkeissa, ja tästä johtuen osa tiedoista ei mene perille :D Eli siis jos kaverillasi ei ole blogia, niin laita mulle sähköpostia niin ilmoitan kaverillesi että tiedot on vastaanotettu. Lisää hommaa mulle mutta hyvitetään nyt vähän. :D

 

Niin ja postikortteja en kanssa ajatellut, joku oli tämän huomannutkin, joten annetaan ilmoittamiselle aikaa TORSTAIHIN asti.

 

Toivottavasti saan nyt hieman rauhaa täälläkin tähän asiaan, täällä on kokoajan kauhea hulina. Huono syy, tiedän, eihän se teidän rakkaiden rinkiläisten vika ole. :/ Mutta jospa tämä tästä.

 

Valitettavasti jouduin yhden rinkiläisen sulkemaan pois, tuleville emoille tiedoksi kuitenkin etten hänestä "yleistä" ilmoitusta nyt tee, koska kaikki johtuu aikapulasta myös minun taholtani. Asiaa ihmetteleville, kyseessä oli tilanne, jossa parien jako viivästyi, ja sen takia jouduin tämän asian näin hoitamaan, onneksi se kuitenkin oli käynyt jo poissuljetulla itsellä mielessä. :)

 

Mutta kiitos kun olette minua hieman hätyytelleet, tämän asian ei tosiaan pitänyt mennä näin, minun pitäisi olla jo kodin rauhassa, mutta itsestäni riippumattomista syistä en sinne ole vielä päässyt. :(