Hei Kaikki SLY -rinkiläiset!

Helmi.fi tuossa minulta jo kyselikin, eli en ollut laittanut kyselylomakkeeseen kohtaa, jossa kyselen edellisiä parejanne. Tämä johtuu puhtaasti siitä, etten itse ollut asiaa edes ajatellut, koska olen ollut alkupään emona ja silloinhan luonnollisesti päällekkäisyyksiä ei ole ollut. Jos joku nyt kuitenkin ei ehdottomasti halua samaa paria joka on ollut aikaisemmin, laittakaa minulle siitä sähköpostia jossa ilmenee parienne nimet. Huomioikaa kuitenkin että meitä on tällä kierroksella mukana vain 35 osallistujaa, joten ihmeisiin en kykene, aika paljon tuttuja nimiä liikkeellä.

Se, mihin tahtoisin kiinnitettävän huomiota, on se, koska minä vastailen viesteihin. Kuten sanottu, käyn koneella 1-2 kertaa päivässä, ja eilen minulla oli vapaa, jonka ilmoitin pitäväni.Olen myös ilmoittanut olevani reissussa. Pyydän Helmiltä anteeksi etten ollut huomannut komenttia jonka hän jätti minulle 3.1.09, mutta sähköpostin ja blogin olen viimeksi tsekannut 9.1.09 keskipäivällä, koska eilen tosiaan pidin sitä vapaata, siksi en ollut vastannut sähköpostiin tai kommenttiin. Eli hieman kärsivällisyyttä teiltä kaikilta tässä asiassa, ajoin itseni kakkosringissä aivan loppuun ( hoidin silloin sly-asioita tuollaiset 5-6 kertaa päivässä....), ja olen tämän ringin alkuun jo ilmoittanut miten minä tässä asiassa tällä kertaa menettelen.

Ja sen enempiä paasaamatta, eihän täällä kuitenkaan meloni nenässä istuta, toivottavasti helmikään ei tästä mieltään pahoittanut, tarkensin asioita vain, toivotan teille oikein rauhallista sunnuntaita, saatan tänä iltana käydä koneella vielä mutta mikäli en ehdi niin huomisiin. :)